Kandidater til kommunevalget.

På den netop overståede generalforsamling har Enhedslisten i Albertslund valgt kandidater til efterårets kommunalvalg.

Enhedslisten er klar til at sikre at Albertslund forsat er en god by at bo i, uanset om du er barn, pensionist eller midt imellem. Det er en mærkesag for Enhedslisten at sikre velfærd for alle. Ikke mindst i en tid hvor velfærden konstant er under angreb fra EU og skiftende regeringer.
"Vi har i hele valgperioden stillet forslag i kommunalbestyrelsen, der forsøger at dæmme op for de angreb vi ser på såvel de mest udsatte i samfundet, men også på børn og pensionister. Stadig flere er bekymrede for kvaliteten i skolen, normeringerne i daginstitutionerne og hjælpen til byens seniorer", udtaler Helge Bo Jensen. "Vi har forsøgt at skabe brede aftaler med alle partier om disse emner, men flertallet vil desværre hellere prioritere prestigeprojekter som ofte er en skjult erhvervsstøtte."
Den samlede liste:
1. Helge Bo Jensen